もうenough。

  • 正在慎重考慮好不好留到六、七月就離開大阪回加執拾行裝回流去。
  • 自己一個人生活真是不太好受。最近又不慎扭到了後腰卻完全沒有人給予我physical support(e.g., bring me food and water),這種感覺實在讓人悲從中來。
  • 另外想走的原因是,最近上司頻頻問我去向,還主動提出會幫我續VISA,也開始漸漸卸下一些非教書類的工作給我,示意好想我多待幾年and work my way up the ladder into management。
  • ………係就係好多謝佢咁睇得起我,但咪玩啦,我邊有咁大想頭喎?我淨係希望一個禮拜可以有40個鐘頭工返咋,何必對一個對日本沒啥歸屬感的人這麼好呢又?還倒不如把機會留給那些真正打算留日一輩子的人?
  • Sigh... I really really really miss home. 

2 意見:

安德烈 | April 13, 2011 at 2:05 AM

一直都以為妳係好嚮往喺日本生活添...

Irisssy | April 13, 2011 at 9:32 PM

係好嚮往,但一丁友未免孤單左少少咁囉……