Goodbye Happiness♪

Taken with new toy - Lumix LX5

  • 可能是上次的N3考得好的關係,是次的N2令我好有壓力。但是呢,基於上次我是讀完個course之後去考,而今次則是自修文法,所以我就不停說服自己「It's okay to fail」(I'm so nice to myself...),考得不好是好應份的(?)!!

  • 而另一個okay to fail的理由就是………我根本沒時間溫書呀啊啊啊啊!!囧 多得上一手老師唔少,負責接任的本人在各方面都要打好關係,在break time都不能做自己事情,要主動問學校需不需要幫忙處理文書之類。Fml。

  • 結果我就只是讀了三分一文法都沒有就跑去考試了,連漢字、聽解、閱讀等等都沒溫習過。囧

  • 要是被我pass了我還不是神童是甚麼??哼!!!

  • 題外話:今兒個考完試之後,坐我前面的男生突然轉過身來問我是從哪來的。我說加拿大,結果他就問我是否加拿大混菲律賓之類的混血兒。………………!@#$%^我邊忽似呀又?!好可憐,十次都不知道有沒有一次是真的被猜中為Chinese。Fml。於是乎費Q事理他的我就伴隨著一個從teacher training學回來的「真摯」笑容說:「I'm not mixed. Merry Christmas, bye~」

  • Seriously,我是100% Chinese的。

5 意見:

數奇門 | December 6, 2010 at 10:32 AM

賓 ??

你皮膚好深色des ka ?

Irisssy | December 6, 2010 at 7:10 PM

就係唔深先覺得莫名其妙,唉~

數奇門 | December 7, 2010 at 10:23 AM

ha, that 's the worst pick up line i've ever heard..

安德烈 | December 7, 2010 at 11:29 PM

在洋鬼子地方妳就係韓國人,在東洋妳就係絕世好賓,哈哈~~

妳買了LX5~識貨識貨~它是一部好機,以前可以呢處見到更多靚相~。

Irisssy | December 8, 2010 at 7:37 PM

數奇門:
…I've actually heard worst in HK…係差到我激動左好幾天囉~


安德烈:
咪就係!咁我情願被認錯做韓國人了……-_-

我都覺LX5真係無買錯,不過我開始怕會嘥左部機,有好多function都唔曉用耶。