少女情懷。

一週前,在超市看到好新鮮好漂亮,粉黃色的芒果時:

媽:妳睇吓幾靚!
我:係喎,好似一個未經人事嘅少女個乳房咁!
媽:*&^%$#@ 咁長既乳房我就唔要啦!
我:!!!!!!!!!!!!(爆笑中)

- - - - - - - - - - - -
數天前,在家裡的果籃看到了紅粉紅粉的富士蘋果時:

媽:買左蘋果啊吓,記得食。
我:嘩隻粉紅色好靚喎,好似一個懷春少女嘅乳暈咁!
媽:頂!!!!又少女?!又少女?!
我:我中文差吖嘛。
媽:*&^%$#@

- - - - - - - - - - - -
昨晚跟母親學做燒肉的時候,替豬拔毛中:

媽:你睇下哩隻豬。
我:嗯?
媽:個奶頭仲係度喎~
我:係喎!
媽:原來哩隻係少女豬黎。
我:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDDD
媽:唔係咩?
我:頂!!!!!!!!!

母親,我教壞了你,對唔住。

話時話,本人實在是十萬分抗拒「少女」這個名稱。雖然我的確還是十八廿二,但我想來想去還是覺得自己不夠女孩子氣。更何況我心境上也早就已經過了這個階段,尤其自早前我在登記做義工的網站上赫然發現自己已經不再是"youth"後,我更是疊埋心水遠離「少女」一詞。「少女」,還是留給平成年代的二八年華當吧。

0 意見: