Random x 2.

明天要考的criminal procedure:
小妹不才,明天考試用的貓紙(老師准許的哦)已被我密密麻麻地填滿了兩面。本來還想寫些難記的legal definitions上去,豈料寫案例已寫滿了兩面紙。唯有到時候旨意紅本子吧。

********
剛去接我爸放工,與母親在路上的對話:

媽:到底妳鐘意咩類型嘅男仔?
我:我係一個好膚淺嘅人。
媽:唔係好實際喎。
我:但係好似我覺得靚嘅好多人都唔覺得靚喎。
媽:陳鍵鋒?
我:陳曉東果類囉。
媽:咁陳曉東都算靚仔。
我:吓,人妖東喎。
媽:佢應該都幾有錢。
我:係都唔關我事啦。
媽:係唧。
我:聽講佢女朋友仲細過我。
媽:係?!佢都唔細架喇喎!
我:大家姐一年囉。
媽:差唔多。佢都非一日嘅陳曉東啦。
我:XD
媽:唔係咩,我好細個就已經聽佢唱歌架喇!
我:媽咪 XD 嗰個係我呀。妳係尹光年代架妳。
媽:邊個嚟架?唔識喎,咩呀,我頂晒攏咪陳百強、黃家駒年代?
我:頂~~嗰個咪又係我個年代?!僅僅。
媽:咪係,早抖啦!

我只能說,我有今日這般癲喪,不多不少都是拜我母親所賜的。

0 意見: