Habit 5: Spare key.

是日狀態何其差。話說我逢週六都返十點正,而我平時坐的電車都是9:34分大阪港発,9:45本町着,還有十五分鐘給我施施然行返學校。然!而!我今日一睜開眼竟然已經係9:36分囉佢老味!!!

嚇死人了我的媽啊!我打死都唔想打的返工耶!!結果我就只來得及洗把臉刷個牙就仆出去搭9:41分的電車,連妝都沒化頭也沒洗……嗚,就是這樣披頭散髮地跑去車站,剛跑到了車站架車又剛剛準備落閘放狗,害我又要成隻鬼咁款喊晒「すいませ~~ん!!!乗りますうぅ!!!!」,唉,再咁落去我真係命都短幾年。

……實在不難想像家陣返十點已經咁樣,將來返正式工要趕八點的話我將會變成啥模樣呢。

Anyway,返回正題。


這個也是來到日本才養成的習慣。我喜歡將士啤門匙放在銀包的散銀位,方便自己落街買點小東西也不用又帶銀包又帶鎖匙包那樣麻煩。

嘛,其實就算我的門不鎖也應該沒啥大礙吧?我也試過好多次落樓丟垃圾不鎖門,或者連續幾日宅在家都忘了鎖門,直到要上班了才發現oh no原來門一直都開著。(聳肩)(反正就算真的有人進來,像我在家那副披頭散髮的尊容,相信也該沒太大問題吧)(在這方面我倒是很有自信的)(挺胸)(………not a good thing。)

2 意見:

insongnia | August 7, 2011 at 2:59 PM

自己一個人還是小心d好!!!!~spare key呢個概念都幾好, 唔鎖門同裸著在家中hea一樣咁冇安全感(只著bra同under!), 你唔覺咩!!!事關我阿媽成日開住度門煮飯, 我都周身唔聚財~

Irisssy | August 7, 2011 at 8:14 PM

我通常都係返屋企抽住一袋二袋咁先會唔記得鎖門,唉,真係要小心D至得。

開住度門煮飯又真係唔多自在既,俾人睇穿晒咁!不過裸著hea我又好OK喎,可能從小就一屋女人啦~XD