Q 4&5: What's in my...

Q 4: What's in my bag?

投入社會的這短短一年來,我的右肩頸已經開始不行了。原因大有可能是之前教小學都要帶大量的書本/資料回學校,加上平時坐姿不正確,就一時不慎弄傷了深層肌肉吧?

所以近來上的班性質比較輕鬆,就儘量控制自己的行裝量,能不帶就不帶。之前提到的水瓶也是長期放在學校,就連自攜食具都不再是「自攜」,都是吃完飯就跟手洗掉放學校。嘛~當然,當中都佔不少懶惰成份啦,通常回到家就已經啥都不想做,還要洗這樣洗那樣的話我會很憂鬱的說。

唉,其實最近連iPad都不想帶,可惜最近都好多空堂,學校的電腦又不能打中文,就只好帶著kill time了。

**********

Q 5: What's in my make up pouch?

平時的行裝可以簡化,但化妝包就好難簡化到。不過我看日本大姊的同事們的化妝包都比我多一倍的東西(她們是連toner and cleanser都帶上班的說),就立馬覺得自己其實都很簡單了。

不過真是除了Tide-to-go之外,每樣都會用得到啊。想要再簡化大概是好困難的一件事吧。

PS:右上角的小袋子裡裝的其實是just in case忘了戴飾物而備的指環跟項鍊。這是一件經常發生的事,早上常常趕頭趕命就忘了戴這樣帶那樣(nice pun!XD),回到學校才發現好齋呀今天。

Anyway,如是者,這個偽・夏日部落格傳說就要告一段落了。今日的有cover到兩段是因為之前有一篇寫了番外篇嘛,所以這篇就一舉寫兩段趕回進度嚕~

嗯嘛………就是這樣。完。XDD

4 意見:

安德烈 | August 31, 2011 at 5:10 PM

有iphone就唔好帶ipad嘛~
我見到妳把縮骨遮,平時我最討厭帶遮,就算把遮可以縮到條粟米咁細,都會嫌重唔想帶。

Irisssy | September 1, 2011 at 1:58 AM

iphone打字個位好細,打blog唔方便嘛~

我哩把好輕架咋!*推薦*
不過架構都因此比較頹,最近打風都好驚會反遮。
http://global.rakuten.com/en/store/chicclover/item/zk39/

ソニア さん | September 1, 2011 at 7:18 PM

其實我係超輕量主義者!!!!!我係可以好似個男人咁乜春都唔帶, 淨係拎住個iphone!!!哈!!! 出街又唔化妝真係好方便!!! 反而遮就一定要帶啦, 長柄都okay!!!(d男人連水, 廁紙同遮都唔知係溝女三寶囉!!)

btw, 你d野好熟女色!!!我都like 用coach呀!!!!日本買會唔會有平架?!

Irisssy | September 3, 2011 at 2:44 AM

我以前都係超輕量主義者,但最近出現了垃圾婆性格,咩都放住入袋先但之後又唔整理咁~XDD

你d野好熟女色
↑↑我懷疑就係因為哩個喜好所以先成日被人懷疑係三十代同埋被中年叔叔搭訕,囧,但真鐘意都無辦法~

Coach反而日本貴N倍!香港都貴,不過比日本平。最平都係美國outlet~我個小紅鎖匙包都係圍起身$250HKD左右之嘛~