Seriously? 3: ZER0 English.

圖片來自Google。
雖然身為一個在日英語教師說這樣的話實在很無禮缺德,但是實話好說難聽乃是永恆的真理,正如日本人的英語程度之低,也是一個很難改變的事實。

當然,這個也不是他們個人的錯,而是這個日本的英語教育做得異常不足的緣故。像我從前教小學的時候,我們是有規則說明我們不可以用英文在黑板寫字(名字除外),也不可以叫小孩子寫英文(名字除外)。喂,大佬,小學六年生喎?十二歲人除了自己名字之外啥都不曉串的話上到中學要怎樣學習呀?我也稍微教過中學,他們可是要開始做句的耶!

結果就是這樣,基礎打得不好,長大了就要付很多錢來英會話學英文,還得從頭學起,跟我們這些其實骨子裡都不喜歡教英文但來到日本除了教英文之外沒其他東西好做的人拉鋸。……這不是活受罪是甚麼?

而且有太多的學生都不太想承認自己英文不好這個事實,來上堂的時候都會黑口黑面,或者會強逼自己修高一級別的課。頂,唔好咪唔好囉,我以前英文夠唔好,夠ESL左成六年幾啦*羞*,但是唔面對缺點又點會進步?

所以呢,在我們圍內,其實是有一個long running custom。假如那個學生是個很驕傲的人,there will be nothing to do except to break that pride,比如說,在閒聊的時候故意用一兩個他們肯定不懂的單詞,讓他們受一受挫,然後老老柒柒接受現實。賤,是很賤,但是除了這樣,我們還能做甚麼?

不過要是他們肯問剛剛那詞是甚麼意思的話,那倒還好。我個人最Q憎的就是他們有的沒的都說 "I understand/I know"。Like, seriously? Do you really understand? 我在上堂之前都要查次字典才能確定的單字你居然已經知道?這麼好康的事我是不會信的。所以,為了讓他們真正了解意思,這個pride breaking位我就只好上了(用力揮皮鞭)"Ah, really? Then can you make a sentence with inexplicable? Just to make sure you really understand. "

……結果如何,相信大家都想像到了吧?唉。做這樣缺德的事情雖可得到無限的快感,只是做久了就會覺得自己真是一個虛偽的死八婆,明明在笑著用禮貌的口吻考學生,但內心卻這麼醜陋等著看學生受挫的好戲。唉。看來我良久交不到男友也不是沒理由的說。(哭)

4 意見:

ソニア さん | August 26, 2011 at 5:38 PM

其實d日本人既英文真好好屎, 我響香港學日文既老師用英文同我地溝通, 但係都時不時想笑, 因為佢地發音r都係呢左佢, 超好笑~

睇過女王的教室, 都知道日本d小學雞, 都應該好惡搞, 呢個亦都係我15,16黎唔黎日本好(不過都係working visa一年果隻), 但係講堅唔教書唔通真係拍av咩(都唔係想拍就拍到!!哈哈) 好似話可以響d hostel洗廁所賺旅費, 係咪堅架?! 你都話響canada返黎, 我d英文都唔知點認可~..........

你個樣扮到善良都好丫, 我係試過補習都俾個細路抄左, 所以教書呢條路真係要諗諗-.-

Irisssy | August 27, 2011 at 7:50 PM

係呀係呀,有時候真係可以成堂都教發音,齋教R/L、s/th、v/b都可以教到你想死架~

我覺得如果平時對答跟grammar都幾好,然後發音準既都會搵到工。因為好多地方都唔睇你讀咩科畢業,有degree而發音準就可以了~

嗯……如果唔教書又真係比較少出路,不過都唔駛話拍AV既,去夜總會做仲好啦,齋爹都2500yen一個鐘,仲好搵過我教書添。

補習被炒濕濕碎啦,我都經常被炒~XDD

ソニア さん | August 28, 2011 at 7:34 PM

honestly spearking丫, 我就係冇degree所以先響香港工又搵唔到, 學日文又龜速咁慢, 真係想死丫!!!

不過都係諗下乍, 唉, 因為自己既存蓄都係岩岩好夠拎working visa既標準乍,10月又有第二輪申請啦, 錯過左又要等出年7月, 唔知點算好~-.-

但係有生之年真係好想去下其他地方住下囉, 香港又悶又冇野玩人又多~~

Irisssy | August 30, 2011 at 12:52 AM

嗯...無degree又真係會少d機會, 但我都識好多黎到無教書既外國人, 所以都唔係真係無機會既~~

剛好今日先證實左你之前講過的傳說, 有朋友既朋友真係響旅館做清潔賺旅費~ 話唔埋仲可以搵得多過我添-__- 我今個月去兩轉旅行無返幾日工, 總共都係得13萬咋吹漲~

如果你去台灣會唔會比日本容易d呢? 果邊好似好多補習社咁!